Opis kolegija
Upravljanje kvalitetom usluga u maloprodaji
Kvaliteta maloprodajne usluge predstavlja glavnu snagu maloprodajnog poduzeća. Rastući problemi iz područja upravljanja kvalitetom i potrebe za implementacijom sustava upravljanja kvalitetom i njihovog neprekidnog poboljšanja predstavljaju važna pitanja u maloprodaji.
Kroz ovaj kolegij polaznici će se upoznati s problematikom vezanom uz oblikovanje, implementaciju i upravljanje kvalitetom u maloprodaji. Osposobit će se za primjenu različitih koncepata kvalitete i mjerenje kvalitete usluga u maloprodaji. Za praksu je vrlo važno stjecanje specifičnih znanja o normizaciji kvalitete u trgovini i primjeni različitih sustava upravljanja kvalitetom u maloprodaji u težnji menadžmenta ka poslovnoj izvrsnosti. Nakon odslušanog i položenog kolegija studenti će moći:
identificirati ključne elemente sustava upravljanja kvalitetom u maloprodaji;
analizirati alternativne pristupe za rješavanje specifičnih problema kvalitete usluga;
odabrati prikladne metode za mjerenje kvalitete usluge u maloprodaji;
identificirati mogućnosti unaprjeđenja kvalitete na temelju rezultata mjerenja;
primijeniti normirane sustave upravljanja u maloprodaji;
ocijeniti učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom u maloprodaji.